PostNord bruker veldig lang tid med sendinger fra oss og vi skal prøve å forklare hvorfor.
Vi har henting av PostNord pakker 2 ganger i uka, mandag og torsdag.
Husk at Postnord sine betingelser sier at dem kan levere til alternativt utleveringssted om det er utfordringer med valgt utleveringssted, som f.eks. for mye pakker på valgte
3 parts transportør henter ordrene hos oss -og dem blir ikke skannet som innlevert til PostNord- som dem gjorde tidligere når transportøren hentet disse-, deretter blir dem kjørt til en gods terminal på Forus (ikke PostNord). Her blir pakkene liggende i flere dager før dem blir hentet av PostNord med sterkt varierende intervaller og det er her det går galt, og dem blir fremdeles ikke skanne som innlevert til PostNord, skanning fra «registrert» til «på vei» skjer først når dem har nådd PostNord sin terminal på Sandnes. Dette gjør at det ikke er uvanlig at PostNord sendinger kan ta et par uker++
Kampen om endring har vi tatt med PostNord flere ganger, men har rett å slett gitt opp, derfor anbefaler vi ikke dette frakt valget selv om det er noen kroner billigere.
Telefon til PostNord kundeservice er +47 987 09 300