Hvordan registrerer vi en bedriftskonto?

Bedrifter og offentlig sektor kan registrere bedriftkonto hos oss og få faktura på ønsket format som EHF, PDF osv.

Under “Min Konto” velger du enkelt “Bedriftkunde” når du skal registrerer konto, så vil vi godkjenne kontoen etter en gjennomgang av opplysningene.

registrerer bedriftskonto

Hvilke betalingsmåter kan jeg bruke?

Vi aksepterer vanlige betalingskort og tilbyr sikker og gebyrfri betaling med løsning via våre samarbeids partnere Bambora, Walley, KlarnaVipps og PayPal (egen PayPal konto er ikke nødvendig). Hos oss kan du også velge Faktura eller Delbetaling, alle valgene blir tilgjengelige ved utsjekk. Alle priser er oppgitt i Norske Kroner (NOK)

Ingen kort eller sesitive betalingsdetaljer blir lagret hos MEKKERS.

Kan jeg bruke Klarna for bedriften?

Ja, Klarna kan brukes for både bedrifter og privat personer, dette gjøres enkelt ved å velge ved utsjekk som vist nedenfor. Dette er ment for ordre der bedriften ikke er avhengig av egen bedriftkonto.

Klarna Bedrift Privat

Jeg har bestilt nyttedyr, men ikke hørt noe mer?

Nyttedyr er ferskvare og produseres på bestilling. Ordrer som er inne hos oss før bestillingsfristen tirsdager klokken 12:00 blir som regel sendt ut uka etter, men avvik kan oppstå.

Ser vi at din ordre vil ta lenger enn 2 virkedager i transport så utsette sendingen til mandag uken etter, slik at dyrene holdes kjølig og i dvale og ikke blir liggende i transitt uten kjøling.

Hvor sender jeg varene jeg ønsker å returnere?

HUSK at retur  avtales med oss først, før pakken kan returnere til oss og eventuelt angreskjema må sende oss via epost til [email protected]. Når retur er godkjent vil du få epost med sendings detaljer fra oss. Ved bruk av angrefrist så betaler kunden retur frakten i henhold til angrefristloven.

Jeg har ikke mottatt ordren min ennå?

Det er veldig viktig at adressen stemmer overens med navnet på sendingen, ellers kan du risikere at pakken går i retur. Det er og avgjørende at epost adresse og telefon nummer er korrekt slik at du får meldinger om forsendelsen.

Vi anbefaler alle som mottar ordre fra oss om og laste ned og installere Posten og PostNord sin app som finnes for både iOS og Android. Da vil dine forsendelser bli automatisk lagt til og du vil ha full kontroll og kan følge pakken fra A til Å.

Det er ditt ansvar og følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.

Nyttedyr og Angrefrist?

På grunn av at dette er “ekstrem ferskvare” er det er ingen angrefrist på disse produktene. Uavhentede ordre med levende nyttedyr blir ikke erstattet og kjøper må betale hele ordren da disse er døde og ikke kan selges videre ved retur.

Vær klar og ha en plan!

Det viktigste ved bestillig og bruk av nyttedyr er å vær klar, er hjemme, har en plan og eventuelt henter pakken når den ankommer for deretter og sette disse ut eller ta i bruk. Vi opplever alt for ofte at kunder bestiller i god tid for så og oppbevare eller bruke noen dager etter dem kommer fra hytta og lignende –DETTE ER RETT OG SLETT EN DÅRLIG IDE

Nematoder har noe holdbarhet hvis uåpnet og i kjøleskap. Men vi anbefaler alltid å bruke dem så fort som mulig, venter det f.eks en dugnad i borettslaget o.l. kan nematoder som nevnt over lagres uåpnet og kaldt en kort periode.

Blir det avvik i leveransen -som kan skje- så er det ikke noe å gjør annet enn å senke skuldrene og gjøre seg klar til neste ukes levering rett å slett.

Bruk av nyttedyr krever en god plan og tid!

Spinn Rovmidd

Vedrørende ordre av Spinn Rovmidd! Vi anbefaler sterkt å bruke frakt metode Express over natten, den er dyr, men det er den eneste måten vi kan garantere at Spinn Rovmidden overlever transporten. Velger du andre frakt metoder gir vi ingen garantier og vi vil heller ikke påta oss ansvaret om dem ikke skulle overleve transporten.

Spinn Rovidd må bestilles for seg selv eller sammen med andre levende nyttedyr ellers vil ikke forsendelses metode “EKSPRESS (over natten)” dukke opp ved utsjekk.