• 100% Norsk nettbutikk

Ofte stilte spørsmål

1. Forsendelser

JA, vi sender ordre med både Posten/Bring og PostNord, dette kan du velge ved utsjekk.

Nei, det tar ikke lang tid, vi sender ut varer fortløpende, og alt etter hvor du bor i landet, så pleier ikke postgangen ta mer enn 2 – 3 dager.

Nei, du kan enkelt gå til din handlekurv som vil vise deg alle tilgjengelige frakt valg.

Vi anbefaler at du laster ned Posten sin sporings app for å følge med ordren din, det er ditt ansvar å følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet. Om pakken kommer i retur til oss, så kan vi sende denne på nytt, men må da ha dekning for returfrakten + ny frakt til deg. Så det lønner seg og følge med. Klikk på bilde under, så kommer du til posten sin nedlastings side.

ios-appstore spørmål google-play

3. Ordre

Det er veldig viktig at adressen stemmer overens med navnet på sendingen, gjør det ikke det så får vi ofte pakken i retur. Det er og avgjørende at epost adresse og telefon nummer er korrekt så sjekk disse tingene først. Du kan og ta kontakt med oss for spørsmål – e-post: post@matoghage.no

Vi anbefaler alle som mottar varer fra Mat & Hage om og laste ned og installere Posten og PostNord sin app som finnes for både iOS og Android. Da vil dine forsendelser bli automatisk lagt til og du vil ha full kontroll og kan følge pakken fra A til Å. Det er ditt ansvar og følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.

iOS iPhone Enheter:

Posten/Bring
iTunes App Store
PostNord
iTunes App Store

Android Enheter

Posten/Bring
Google Play
PostNord
Google Play

Da tar du bilde av skaden og pakken samt innhold og sender til oss, dette er fordi vi må dokumentere ødelagt innhold overfor transportøren for erstatnings øyemed.

Ja, Klarna kan brukes for både bedrifter og privat personer, dette gjøres enkelt ved å velge ved utsjekk som vist nedenfor.

Klarna Bedrift Privat

4. Retur & Angrefrist

HUSK at retur  avtales med oss først, før pakken kan returnere til oss og eventuelt angreskjema må sende oss via epost til post@matoghage.no. Når retur er godkjent vil du få epost med sendings detaljer fra oss. Ved bruk av angrefrist så betaler kunden retur frakten i henhold til angrefristloven.

Uavhentet pakke er ikke en godkjent retur og gebyr (Kr. 250,-) + retur frakt til oss vil påløpe.

Vi tar forbehold om feil og annen uriktig informasjon.

Mekkers Handel Brands Salgsbetingelser Kontakt Spørsmål